úterý 9. prosince 2014

Za slony štěstí

.....adventní cesta do ZOO

Letos si advent užívám ( a přesto stíhám uklízet, péct, chodit za kulturou  a vše  tak nějak v poklidu)....a zvířátka byla taky ve velké pohodě :-)

Celou hodinu jsem byla u slonů. 
Nový pavilon je opravdu vydařený. 
Je vidět, že slonům je tam moc dobře.











Další moji oblíbenci se mají taky dobře.







14 komentářů:

  1. Evi,jeden z dalších krásných výletů.Zvířata mám moc ráda.Až někdy přijedeš na sever do Liberce,dej mi vědět a půjdeme spolu do té naší!Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé ráda, občas do těchto míst zavítám.....ve vaší ZOO jsem byla asi před 2 lety.papa měj se.

      Vymazat
  2. Nádhera , zvířátka se neokoukají nikdy ... měla bych zajít taky do ZOO ... Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajdi, třeba to stihneš ještě do Vánoc :-))

      Vymazat
  3. Milujeme ZOO celá rodina. Je moc fajn, že si advent užíváš tak pohodově, tak by to mělo být. Užívej si i nadále a já se budu těšit na další příspěvek. Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užívám Klárko......:-)))ještě určitě něco pro vás bud u mít. Dneska vyrážím na koncert.

      Vymazat
  4. Evi, no vida. Prima napad. Mohla bych vzit deti do Zoo. Slony taky mu nejvic. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mezi zvířátky je vždycky pohoda :-).... I ta adventní .

      Vymazat
  5. Milá Evi, já se sice moc za kulturou nedostanu, ale i tak mám letos pocit, že tak nějak vše zvládám a připadá mi, že mám ještě dost času..Jinak zvířátkům, ale hlavně Tobě to v ZOO moc sluší:o)..měj krásný den..( i když u nás nebýt pozitivně laděný člověk, tak mám depku až hrůza:o))- počasí je, že psa by nevyhnal:o)..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme my to holky akční viď?Diky za milou poklonu ;-) Hezký večer .Eva

      Vymazat
  6. Jééé Evi u zvířátek je vždy krásně♥ Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak.... Je tam nabíjecí atmosféra:-)))

      Vymazat
  7. V zimě chodím do ZOO ještě raději než v létě. Krásné fotky!
    Moc zdravím Evi, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla poprvé a líbilo se mi moc. Zdravím též.... E

      Vymazat