sobota 27. prosince 2014

Vánoční ohlédnutí.....

 Vánoce byly krásné.....odpoledne v kostelíčku, radost z dárků věnovaných od srdce a z lásky, příjemné  rodinné návštěvy, koncert Schovanek v kostelíčku u babičky, dnešní návštěva divadelního představení DĚVČÁTKO, VÁNOČNÍ PŘÍBĚH,

( Děvčátko   video z představení ZDE )

    chystání na zítřejší koncert v Praze v kostele 
sv. Mikuláše.......střídmost v jídle, mlsání oříšků, ovoce a popíjení dobrého vínka, vůně františků, purpury a aromatických  vánočních olejíčků...no prostě ta pravá vánoční atmosféra  











Náš hlavní rozbalovač dárků:






14 komentářů:

  1. Evi, nádherně nazdobený stromeček, úžasné ozdobičky..Je vidět, že si vše krásně užíváte..My si užíváme sněhu,sportování,ale hlavně vnuček a já se oháním v kuchyni:o))..9 hladových krků:o))..

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty krky fakt nezávidím :-) ale tu bílou přírodu strašněěěě. Za týden a taky na týden jedu na hory, tak snad nám ta bílá nadílka vydrží. Mějte se tam krásně a užívejte si to tam i sebe navzájem ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. VYdařená atmosféra, nejlepší vánoční dárek! Máme stejného rozbalovače:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak:-) já bych ani ty dárky nemusela ..... Mám radost, že lidi kolem mě jsou šťastní :-))). Pejsek byl u nás na návštěvě a patřičně si to užíval . Eva

      Vymazat
  4. Krásně nazdobeno.Pejsek je boží.Ty nejkrásnější dny přeje Vera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Věrko , i tobě jen samou pohodu :-) Eva

      Vymazat
  5. Krásná vánoční atmosféra a milé poohlédnutí za vánocemi , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Šárko, bylo fajn :-)hezký zbytek roku . Eva

      Vymazat
  6. Evi,Vánoce jak mají být.Jsem ráda,že jsis je tolik užila.Zaujala mě Tvá vánoční hvězda v květináči,která není klasicky červená.Je koupená nebo jsis ji vypěstovala?Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, je koupená v OBI asi za 60 korun ..... Taky mě zaujala, s koupí jsem se vůbec nerozhodovala :-). Měli i temně vínovou a fialovou . Eva

      Vymazat
  7. Teplo a pohoda dýchá z každé fotky!
    Krásné i ty nadcházející dny přeji, Evičko.
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Heli , i tobě krásný zbytek roku ;-)

      Vymazat
  8. Evi, to je krása! Moc hezký blog!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Lucko, mně se u tebe taky líbí ;-)

      Vymazat