pátek 12. prosince 2014

Polštář

Moje nová radost.
Fotografie pořízená při jedné silvestrovské procházce.
Kočička si přímo říkala o vyfocení. Byla přítulná a předváděla se jako modelka.





Krásný další adventní víkend. 
Eva

22 komentářů:

  1. Evi, je nádherná...původně jsem si myslela, že ti přišel polštářek z e shopu. Vůbec mě nenapadlo, že to je tvoje autorská práce. Krása. Já kočku koupila naší Aničce k Vánocům..ale jen jako živou:o))..měj krásný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík Inko za kompliment:-) a přeji příjemný třetí adventní vikend.Eva

      Vymazat
  2. Povedený polštář...kočka, jako živá, snad i lepší, tahle určitě neztrácí chlupy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě:-))) proto jsem si ji pořídila...krásný advent. Eva

      Vymazat
  3. Evi ten není kupovaný ? Tedy fakt koukám-- je nádherný ♥ Měj moc krásný Adventní čas...užívej klid a pohodu ... Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, vyfotila jsem sama a pak nechala udělat - fotodárky. I tobě krásné pokračování adventu. Eva

      Vymazat
  4. Krásný polštář!Hezký večer....Vera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Věrko :-).... I tobě. ...Eva

      Vymazat
  5. Polštář s kočičkou je kouzelný! Hezké dny přeji, Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu i za milou pochvalu. Přeji krásný advent .Eva

      Vymazat
  6. Já také koukám, že není kupovaný! Je skvělý. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni , díky..... Modelka byla opravdu úžasná ;-) krásný advent . Eva

      Vymazat
  7. Polštářek je kouzelný, druhá fotka - nádhera jako živá - jo, má to roh od polštářku - je to polštář.
    Pěkné předvánoční dny. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, i tobě krásný advent. Polštářek se diky kočičce opravdu povedl:-)

      Vymazat
  8. Evi, ta je krásná a výborný nápad ji takhle zvěčnit, hezký víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem ji viděla , hned mě to napadlo :-). Dík za milý komentář a přeji krásný adventní vikend.Eva

      Vymazat
  9. Nádherný polštář .... já už mám polštářek s medvědem , liškou a polární liškou , ale kočičku tedy na polštářku tu nemám . Jsi šikulka , oceňuji tvůj nápad :))) , Šárka

    OdpovědětVymazat
  10. Tak se zvířátky je můj první :-)Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Evičko,moc se Ti povedl,ta kočka je opravdu jako živá.Hezké dny,Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Moni, hezký nedělní adventní podvečer. Eva

      Vymazat
  12. Nádherný polštář Evičkoi!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat