pondělí 29. prosince 2014



Poslední prosincovou neděli jsme trávili v Praze. .....na návštěvě u syna a jeho přítelkyně... a pak na koncertě v kostele sv .Mikuláše na  Staroměstském náměstí.

Ženský pěvecký sbor CANCIONETA PRAGA pro nás přichystal nádherný kulturní zážitek v překrásném kostele s úžasnou akustikou.










Domů náš čekal mrazivý návrat přes vánoční trhy, Platýz a nové OC Quadrio







a musela jsem vám vyfotit sochu Davida Černého  
... Franze  Kafku



Po mrazivé noci nás čekalo bílé a slunečné ráno



14 komentářů:

  1. Večerní Praha a ještě k tomu vánoční je kouzelná.Moc krásný víkend . Evo krásný večer , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím souhlasit:-) Praha je krásná a cizinci jsou z ní pif paf :-)))) Hezký večer i u vás. Eva

      Vymazat
  2. Evi, to musela být krása..jen procházka večerní Prahou má své kouzlo..tvé fotky to dokazují..nádhera a socha nemá chybu..kde je to nové obchodní centrum? V Praze jsem poměrně často, tak kdyby:o))? Krásný večer..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noční vánoční Praha je nezapomenutelná..... OC je v návaznosti na MY na Národní :-) Socha je za ním :-) Zajdi, stojí to za to.:-)))Pěkný večer na horách. Eva

      Vymazat
  3. Letos mi nevyšla návštěva adventní Prahy, tak teď jsi mi zprostředkovala nádhernou procházku, děkuji...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda...Praha je krásná i nevánoční. Vyraž sem jindy :-))) Hezký večer. Eva

      Vymazat
  4. Tak to je ten pravý vánoční zážitek...krása, Evičko!
    A na toho Kafku se chci zítra podívat...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajdu Heli :-). "Otáčejici " Kafka je zážitek . hezký večer .Eva

      Vymazat
  5. Ráda bych popřála krásné a požehnané dny post vánoční a do Nového roku moře zdraví a obyčejné lidské radosti. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko,děkuji za milé přáníčko .... I já přeji do nového roku vše nejlepší a hlavně co nejvíce zdraví .Eva

      Vymazat
  6. Koncert v Mikuláši! to musela být nádhera! až trošku závidím... ta Kafkova hlava je úžasná, taky se na ni chystám s foťákem...
    Užívejte zbytek roku a těším se na další posty... S pozdravem a přáním všeho nejlepšího
    .... taky Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, lístky jsem měla pes slevomat. Jsou tam často , tak si je ohlídej , protože to stojí za to. Kostel má akustiku jedna báseň :-)))) a větší lustr jsem snad nikdy neviděla.A David Č. je pro mě sázka na jistotu :-) krásné posledni dny roku. Eva

      Vymazat
  7. Evi, krásné fotky, jistě jste měli krásný den.........Jana

    OdpovědětVymazat