pátek 19. prosince 2014

Při adventním putováním Prahou jsme našli  pod stromem  spadlý tento zajímavý tvrdý plod podobný tvarem i velikostí pomeranči. Snad se jedná o 

MAKLURU ORANŽOVOU.

 Ve své domovině se dokonce i jako pomeranč zbarvuje do oranžova. Plod není jedlý a u nás bohužel díky klimatickým podmínkám nedozrává.

.......mně se hodil na vánoční výzdobu





14 komentářů:

  1. Evi, vypadá to úžasně..v životě jsem nic takového neviděla...měj pěkný večer a přeji jistě zasloužený odpočinek..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě uklízím kuchyň :-) pak jednou Praha a Německo..... A pak přijde ten zasloužený :-) strašně se na něj těším :-)))

      Vymazat
  2. Páni, taková exotika! Vypadá to moc hezky. Krásný večer, Evi, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě KLárko..... a vůbec nevím , co je uvnitř .Eva

      Vymazat
  3. Tedy vypadá to nádherně! Musím se přiznat, že mě sem přilákala fotka, vzpomněla jsem si na naší dovolenou v Egyptě, kde něco podobného a mnohem většího bylo pod vodou :)
    Tato vánoční dekorace je moc hezká :)

    Nicol (http://eloorka.blogspot.cz/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plod je zajímavý ,ale strom nic moc :-) díky za návštěvu a přeji příjemný čtvrtý adventní vikend. A pomalu jdeme do finiše ....... :-)))) Eva

      Vymazat
  4. Evi, to tedy koukám, nikdy jsem nic takového neviděla....a plod vypadá opravdu zajímavě.
    Moc ti děkuji za návštěvu na mém blogu a přeji klid a pohodu v čase vánočním.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni,taky jsem to viděla poprvé :-)

      Vymazat
  5. Tedy Evi to vypadá opravdu zajímavě a také nato tady koukám prvně :o)) Měj se hezky :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, myslim., že to ale nebude mít dlouhou životnost .

      Vymazat
  6. Evi,
    krásný plod, musím se přiznat, že ho vidím prvně .... neodolala jsem a "vygooglila" jsem si ho .... díky tobě jsem zase o něco chytřejší :o):o):o) ........přeji ti krásný a pohodový zbytek čtvrté adventní neděle .......♥♥♥...........pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Zatim se drží , ale mám pocit , že jeho doba trvanlivosti je krátká .... Hezky večer i tobě ..

    OdpovědětVymazat
  8. I já ho vidím poprvé a a musím říct - krásná dekorace. Jsem zvědavá, jak dlouho vydrží být takhle krásný!
    Hezký den Evi, Helena

    OdpovědětVymazat