úterý 2. prosince 2014

Lampiónky momentálně u nás vládnou....
Hodí se na vánoční balíčky pro kamarádky.





16 komentářů:

  1. Evi jsou fakt úžasné :o) a strávený čas v Nelahozevsi na Zámku v tento čas by se mě také moc líbil♥♥ měj s emoc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. LampionkY doufám udělají holkám radost :-) a na zámku bylo fajn. Eva

      Vymazat
  2. Evi lampionky máš moc hezké, já se na ně chystám...ale...nevím,nevím.Měj se hezky .o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni , doporučuji předem do proužků udělat drátem dírky. TaK ať se zadaří:-)

      Vymazat
  3. Obdivuji tvé lampionky. Jsou moc pěkný. Zaujaly mě i zlatý žaludy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvaly :-) a přeji krásný advent . Eva

      Vymazat
  4. Nádhera . Přeji klidný advent. Pavel

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné lampionky, obdivuji lidi, jako ty, co umí věci z papíru. Určitě se budou líbit. Hezký adventní čas, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni, lampiónky byly výjimka. Hvězdy a stromečky jsem už nedala :)krásný advent . Eva



      Vymazat
  6. I mě se tento nápad moc líbí , krásné adventní dny ... Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko je to jednoduché. Stačí jen vybrat ty správné papíry.Hezký advent .

      Vymazat
  7. Evičko, ty jsou nádherné! Máš je moc krásně vypracované,ty hvězdičky, rolničky, střapečky... nádhera!
    Krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli děkuji :-) když máš vše připravené z obchodu, jde to pak samo :-)))

      Vymazat
  8. Evi, jsou moc krásné..viděla jsem podobný balíček na tvorbu v Lidlu a nekoupila. Teď, když vidím jak krásně mohou vypadat, tak lituji..Měj se moc krásně. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslim Inko , že jsi viděla ten samý:-))))

      Vymazat