čtvrtek 18. prosince 2014

Pokud máte někoho, kdo má rád cestování a marmelády, doporučuji novou knihu marmeládové královny
 Blanky Milfaitové 
PŘÍBĚH OPRAVDOVÉ VÁŠNĚ 
(RECEPISNÝ CESTOPIS Z ROČNÍ EXPEDICE)
z nakladatelství MLADÁ FRONTA.

O Blance jsem psala ZDE
zdroj  foto z knihy





10 komentářů:

  1. O této marmeládové dámě už jsem slyšela , a jestli je to ona tak i viděla v TV . Marmelády mám ráda , krásná inspirace .... Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Evičko, děkuji za typ. Kde jsou ty časy, kdy jsem věděla, co vychází a jestli to za něco stojí...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si pamatuji na knižní čtvrtky :-). Kniha je na pěkném papíře a stojí za koupení . Eva

      Vymazat
  3. Ahoj Evi, to vypadá velmi lákavě. Jak marmelády, tak i knížka..Navíc obdivuji, kteří takhle něco dokáží...zlákala jsi mě. Hezký den..Já už mám dneska tzv. PO a jsem šťastná jak blecha:o))..krásný večer..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zitra už konečně úplný konec. I já se těším na prázdniny :-) tak pěkný zítřejší den .Eva

      Vymazat
  4. Tak nevím, zda kombinace, jaká je v mém případě, mám ráda marmelády, ale nerada cestuji...
    ...je slučitelná se zakoupením této knihy:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak být tebou koupím si marmeládu :-))))

      Vymazat
  5. Tedy Evi ta vypadá lákavě už na pohled.Děkuju za další prima tip ♥ Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se, jak se do ní o Vánocích začtu:-)

      Vymazat