čtvrtek 11. prosince 2014

Adventní setkání

které připravila pro svoje zákazníky naše milá paní prodavačka " květinka"
Bylo to krásné setkání......svařáček, cukroví, koledy, atmosféra, jak se patří....

Co říkáte věnci z jmelí? 
Také se vám líbí jako mně?







12 komentářů:

  1. Máte moc milou paní prodavačku :o) věneček z jmelí je překrásný né nadarmo se říká že v jednoduchosti je ta největší krása :o) Měj se moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, máš pravdu úplně ve všem :-)

      Vymazat
  2. Evi, věnec ze jmelí jsem ještě neviděla a vypadá opravdu moc hezky. Taková předvánoční setkání mám také moc ráda. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ho viděla před týdnem na podobné akci a už si mě získal;-)

      Vymazat
  3. Evi, krásné věnečky, hezký víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Evičko, taková paní prodavačka se už vidí málo,ale pořád jich pár chodí po světě.Je moc šikovná,její věnečky jsou krásné.Nrala bych všechny!Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni je moc milá a představ si, že nám zpřístupnila i svoji nádhernou zahradu s jezírkem.Bylo to nádherné odpoledne.

      Vymazat
  5. Evi, takovou paní prodavačku radost pohledat....a je kam se rádo vraceti...
    Věneček z jmelí vidím prvně a je nádherný. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zaujal na první pohled. Jednoduchá nádhera .

      Vymazat
  6. Už jsi ho taky dělala ze jmelí ?

    OdpovědětVymazat