čtvrtek 1. srpna 2013





Dnes jsem měla chuť na zmrzlinu. Nejdřív jsem nevěděla kterou.... a tak jsem si začala číst složení nabízených nanuků..... a hned mě ta chuť přešla:-(

Nalákaly jste mne na výrobu té domácí.
Zaujaly mě tyto plastové formičky.

Recept jsem převzala od Moniky   Domácí nanuk
U nás bude zítra malinová.... dělala jsem ji úplně poprvé, tak se snad povede:-)

A taky jsem měla "tvořivou"chvilku...korkové špunty, řezbářské dláto a mám nová tiskátka:




10 komentářů:

  1. Domácí je nejlepší:-) Máme zmrzlinovač, tak dělám v něm:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je fakt výborná...dneska už jsem ji vyzkoušela:-) hezký horký víkend

      Vymazat
  2. a ty formičky ty se mi líbí nejvíc :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se taky líbily a byly za příznivou cenu.

      Vymazat
  3. Evi, tak ty nanuky vypadají báječně a korková razítka jsou super!! pa a hezký víkend:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Razítka už jsem taky vyzkoušela...ještě to ušiju a pak dám na blog:-)

      Vymazat
  4. Evi, formičky na nanuky jsou krásné. Kde se dají koupit? Těším se na potištěné výrobky. Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni,v obyč. domácích potřebách za 62 korun. Jsou holandské.Hezký víkend i tobě:-)

      Vymazat
  5. Evi, u nás se jí jen ty domácí .... už se moc těším na výsledek tvého "korkování" ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás se už taky bude jíst jenom domácí.....už tvořím:-)

      Vymazat