sobota 3. srpna 2013

Měla jsem  doma " jeté"  kuchyňské chňapky, staré barvy, kontury , vlastnoručně vyrobená tiskátka  z korkových špuntů (viz minulý příspěvek) a jedny dětské sekáčové šatičky.  


První dílko:

....ještě se musím ale hodně učit:-)






Znalci francoužštiny poznají, že je to chňapka dopolední.
Kytička je milá pozornost mého manžela ke svatebnímu výročí:-)

18 komentářů:

  1. Obdivuji...já jsem na ruční práce úúúplně levá :-) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem taky pouhý tvořitel -amatér:-)....díky za návštěvu. Eva

      Vymazat
  2. Evi, chňapka je krásná. A gratuluji k výročí! Adriana

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,myslím,že se chňapka povedla. Moc pěkná.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, paráda! Razítka jsou nejlepší:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani:-)...ty je taky umíš:-)

      Vymazat
  5. Klobouk dolů, je to úžasný "francouzský" kousek. Mít takovou parádu v kuchyni, tak se odtamtud ani nehnu ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a to já odejdu docela ráda. Moc mě kuchyň zrovna nebere:-)))Eva

      Vymazat
  6. Evi, krása! Moc se Ti to povedlo! Hezký start do nového týdne :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se chňapka taky moc líbí a vše nej k výročí...toto letí co :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Šárko....no právě:-( 28.výročí.

      Vymazat
    2. ty jo...no aspoň Evi vidíš jakou jsi obdařena trpělivostí :)))

      Vymazat
    3. jj,je to o kompromisech-))...ale máme toho hodně společného..

      Vymazat
  8. Smekám!Krásné!Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Věro:-) Zdravím též...

      Vymazat