neděle 18. srpna 2013

Restaurant Day Prague


Dnes 18. srpna se jedlo všude. Od New Yorku po Tokio. Stranou nezůstala ani Praha. Restaurant Day Prague proběhl v srdci bohémského života, na ulici Krymská.
 Praha se tak zařadila mezi 200 měst v 30 zemích světa, kde mohl ojedinělý kulinární festival proběhnout.

Restauraci si otevřel kdokoliv, kdo si na to troufal. Stačilo postavit  si stůl na trávník, rozprostřít deku.....
 Nadšení foodies konečně dostali možnost uspokojit chutě ostatních a navzájem sdílet zájem o dobré jídlo a pití.


Prezentovalo se tam i nově vznikající  rodinné bistro SWEET and PEPPER DAYS, které bude v září otevírat v Praze 2, v Anglické ulici....


....a nabídlo spoustu úžasných dobrot: tvarohový páj, cookies, cupcakes, benátský mrkvový koláč, čokoládovou bábovku, brownies,  moji oblíbenou focacciu, nejúžasnější hot dog  s čedarem.....vše z nejlepších surovin. To byla dobrota:-)

Nabídněte si:














8 komentářů:

  1. Evi, zdravím Tě, já tam byla taky :-)Škoda, že jsem to nevěděla, mohly jsme jít na kávu. Tak třeba příště. Bylo to moc fajn a těch dobrot...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé,to je škoda:-))..a já se koukala,jestli tam nějakou blogařku neuvidím.Na tebe jsem si zrovna myslela....na kafe jsem si zaskočila do mamacoffee.Tak někdy:-)

      Vymazat
  2. Ahoj Evi, ty brownies vypadají luxusně, ty by se tam moc dlouho neohřály, kdybych byla nablízku :P :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mizelo úplně všechno...taky jsem se parádně rozšoupla.Mé chuťové pohárky se měly blaze:-))

      Vymazat
  3. Evi, to je skvělá akce,je škoda, že jsem nebyla...já měla jeden Restaurant Day u nás doma :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)...hledala jsem tam tebe i Moniku:-) škoda

      Vymazat
  4. Tak to muselo být prima papání.my trávili den u míchačky,ach jo.snad se na takovou akci také někdy vypravím.Evi krásný týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, úžasná akce:-)))...dlouho jsem se tak dobře nenajedla. Eva

      Vymazat