pondělí 12. srpna 2013

Tvoření třetí:


šedá kuchyně si žádá šedou zástěru:




Šedá látka je z IKEY, stužka z BELLA ROSE, hvězdičky jsou (ze starých cích) obšité růžovou bavlnkou

10 komentářů:

  1. Evo,taky jsem na zástěry při vaření,a tvoje je moc hezká.já mám nějaké po babičce,taková nostalgie. Ale ty nenosím.mám svoje přeci jen modernější.krásný nový den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já právě na ně Šárko nejsem,ale tolik triček zničených:-((((mě donutilo si jednu ušít. Hezké dny i tobě. Dovolenkuju se.Eva

      Vymazat
  2. Parádní, slušivá:) Já zástěru v kuchyni nenosím a taky podle toho vždycky vypadám...Hlavně když dělám něco s moukou, to je vždycky z trika umělecký dílo..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, mám to taky tak...je to moje první:-)

      Vymazat
  3. Jůůů, Evi, ta je hezká !!!! Moc se ti povedla .... Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Ajko, ještě není vyzkoušená:-))

      Vymazat