pondělí 5. srpna 2013

Nedělní večer a recept k tomu:-)

Pár snímků ze včerejšího propršeného  večera :




Tak to je moje prozatimní zahrádka :







Nedělní zákusek:





Ovocné řezy s rosolem


2,5 hrnku polohr.mouky (já dávám špaldovou)
1 hrnek krystal. cukru (dávám méně)
1 hrnek mléka
půl hrnku oleje
1 vejce
1 prášek do pečiva

Na upečené těsto dámě čerstvé nebo kompotované ovoce a zalijeme horkým rosolem. Dáme vychladit do lednice.

Rosol

3/4 l vody
2 vanilkové pudinky (já dávám čokoládové)
6 lžic cukru

6 komentářů:

  1. Vypadá to u tebe moc krásně, útulně:) A ty řezy vypadají jednoduše, takové recepty mám nejradši, určitě zkusím. Moc hezký blog!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za návštěvu a za milý komentář. Buchta je rychlá a ještě rychleji zmizne:-))) Eva

      Vymazat
  2. Evičko, kéž by byl u nás už alespoň jeden večer upršený ... nesprchlo už minimálně tři týdny, zahrádka je suchá jako troud, z mého šlechtěného trávníku je step .... fotečky i tvé bydleníčko jsou nádherné ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás neprší,ale hned leje:-(...je to prudký,všechno je vytopený, protože zem ani kanály nestačí vodu pobírat.Chtělo by to nějaký letní deštík:-))) To by mi úplně stačilo.papa Eva

      Vymazat
  3. Evi máš to doma moc hezké,asi okopíruji ty dva bobky z ratanu,či co to je.to je mi sympatické.a zahrádka dobrý...někdo se nesnaží ani takhle.přeji ti moc pár metrů té tvojí půdy,zahrádky :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Šárko za milou pochvalu...sedáky už mám několik let s IKey.

      Vymazat