středa 31. července 2013

Variace na téma hortenzie

Nemám zahrádku (ale už se snad  na něčem začíná pracovat:-))),ale živé květiny mám moc ráda.
A mám hodné kamarádky, které mě zásobují:)
Díky nim si můžu  trochu
zdobit byt.
Tentokrát jsem dostala hortenzie:







9 komentářů:

  1. Evi, není nad to mít hodné kamarádky .... ta hortenzie je nádherná ... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, hortenzie taky miluji ... a hurá bude zahrádka:)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to nadějně:-)))...pěkně mě tu vnadíte, tak se začínám moc těšit(jen abych to nezakřikla).Eva

      Vymazat
  3. Evi, to jsou ale hodné kamarádky. Taky květiny miluju. A zahrádku si užívám.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou moc:-)))...pevně doufám,že mi to s tou zahrádkou taky jednou vyjde.

      Vymazat
  4. krásné hortenzie a moc Ti přeji aby ti ta zahrádka vyšla.je to hodně o práci,ale já to mám jako relax a potěchu.krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Šárko....já sním také o relaxační zahrádce:-)

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat