sobota 31. srpna 2013

Poslední prázdninový víkend

Na začátku prázdnin jsem měla velkolepé plány, jak naložit s dvěma měsíci volna.

Prázdniny jsou fuč....a já toho tradičně  zase  moc nestihla.
Poslední prázdninová sobota  nabídla sluníčko....a já vzala útokem Prahu:)

Celá natěšená jsem dorazila na Pražský hrad.
První cesta vedla do Jízdárny, kde je výstava Marilyn Monroe....nejfotografovanější žena 20.století, která žila několik životů......byla krásná a měla vybraný vkus. Zajděte se podívat na osobní i filmový šatník této divy....budete obdivovat nádherné šatičky ....a ty  botičky:))...hned bych v nich někam vyrazila:-)
Výstava končí 20.září. Nebude prodloužena, protože putuje ihned do Japonska.

Více:na




Po prohlídce Hradu jsme dorazili do Garden café Taussig....do kavárny, která pomáhá.

Tréninková kavárna dává příležitost lidem s mentálním postižením rozvíjet základní pracovní a sociální dovednosti a touto cestou podporuje jejich začleňování do běžné společnosti. Klienti se za podpory asistentů podílejí na celkovém chodu kavárny, a získávají tak co nejreálnější pracovní zkušenosti, které jim usnadní případné uplatnění na volném trhu práce.

Výborná káva, tvarohový dortík, příjemná obsluha a úžasný výhled na Hrad:



Zajděte  užít si  pohodu: kavárna


Poslední zastávka v botanické zahradě, kde končí AFRICKÉ LÉTO a s ním výstava zimbabwských soch, africký bazárek, sochařský workshop.....





Chytala jsem poslední prázdninový bronz a ohromně jsem se bavila u černošských bubeníků a tanečníků:



....a obdivovala krásu botanické zahrady a  výstavu fotografií z půlročního fotografického projektu Fotofata 2013 zaměřený na  amatérské fotografy.






Více  info na:

10 komentářů:

  1. Evi, to musel být super den ..... nádherné fotky .....já bych si dala tu výstavu s Marilin a pak mě taky moc zaujaly ty amatérské fotografie ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super byl,ale taky náročnej:-))))..hezkou neděli Markétko:)

      Vymazat
  2. Evi, ty jsi prožila tak krásnou sobotu... Na výstavu MM se taky chystám. Já jsem dnes byla na houbách, ale nic :-) Hezkou neděli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádné houby????...vždyť prý rostou:)...MM je fakt holčičí výstava...šatičky i botky jsou super. Hezkou neděli i tobě.

      Vymazat
  3. Ahoj Evi.......vidím, že to byla krásná sobota, vydarená na 1*...a dík, že si to pre nás nafotila:-) pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásná náročná sobota:-) Stála za to.

      Vymazat
  4. Pěkné moc,ale mě se nejvíc líbí to lehátko na kterým se sluníš.to bych si nechala líbit.krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se tam válela pěkně dlouho:-)

      Vymazat
  5. Ahoj, na Marilyn se chystáme taky, doufám, že to ještě stihneme:-) Moc hezké fotky! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musíte, protože je tam tolik věcí k obdivu:-)

      Vymazat