pátek 26. července 2013

Nekonečný příběh

...tak se vyjádřila Dita P. o palačinkách. 
Její favoritkou je palačinka posypaná vrstvou moučkového cukru, pokapaná citronem a smotaná.

Vyzkoušela jsem, ochutnala a moc doporučuji...už je i mojí favoritkou.





6 komentářů:

  1. Evi, palačinky jsou i u nás nekonečným příběhem...:-) A Ditu P. si taky plánuji koupit, moc se mi líbí fotky v knize. Tak pa a hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama knížka je designová pochoutka:-)))...tu knihu miluju:-))a palačinky též:-)) ...hezký víkend i tobě. Eva

      Vymazat
  2. ty jo a zase taková dobrůtka,ty mi dáváš.na palačinky se chystám.synek se včera ptal,jak se dělají a chce k tomu javorový sirup.tak vyzkoušíme.díky za recept a krásný víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle jsou fakt rychlý,jednoduchý...taky si dáváme s javorovým sirupem a se skořicí. Hezký víkend i u vás:-)))...bude horký:)

      Vymazat
  3. Evi, moje favoritka je taky a ty tvé palačinky musím ochutnat. Vypadají skvěle! Zítra ráno čekám návštěvu, pozvala jsem ji na snídani, tak si vezmu inspiraci od tebe. DÍKY!!! Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou rychlé,přesně k snídani. Tak ať se povedou.pa a hezký víkend i tobě. Eva

    OdpovědětVymazat