pátek 19. července 2013

Pár momentek z Prahy

Pár momentek ze středeční návštěvy Prahy... Karlův most,Valdštejnská zahrada, Staroměstské náměstí......zařadila jsem se mezi turisty a pozorovala pražský cvrkot.










14 komentářů:

  1. Skvělé fotky!Moc zdravím a přeji krásný den.-)Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za milý komentář. Hezký víkend. Eva

      Vymazat
  2. Evi, krásné fotky, Praha je fotogenická:-))) pa a krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je Jani, fotí se sama:-))) hezký víkend i tobě. Eva

      Vymazat
  3. Evi, krásné fotky! My se minulý týden procházeli po druhé staně Vltavy...Přeji příjemný víkend! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Procházky Prahou jsou úžasné. Hezký víkend i tobě. Eva

      Vymazat
  4. Ahoj Evi, tak sa Ti podarilo vychutnať si Prahu ako natešený turista, vnímať krásu a zachytiť to do foťáčku:-)) teraz je skoro ideálny čas na takéto výlety, nemusíš tam pracovne!--preto je toto prázdninové poznávanie lákavé a pohodové:-)........ten biely páv je nádherný! pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eli, vždyť já už jsem tam jen jako turista z venkova-hihi:-))....fotí se tam krásně-stále je co:-) Eva

      Vymazat
  5. Ahoj Evi, krásná procházka. Miluji Valdštejnskou zahradu, občas si tam jdu jen tak posedět. Měj se hezky. Ta fotka s bublinou je super...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi tam líbí....akorát jsem tam vůbec neslyšela češtinu:-(..bublina-jedna fotka dobrá z dalších 10-ti nepovedených. Nějak rychle praskaly a můj foťák to nepobíral.Hezký víkend. Eva

      Vymazat
  6. Krásné fotky, obzvlášť ta bublinková;-). Přeju krásné prázdniny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji i tobě:-))) Eva...P.S. některé fotky se prostě povedou jen tak náhodou:)

      Vymazat