úterý 9. července 2013

Vůně dálek dovolenkových....

Naše dovolená byla bez internetu,ale za to s foťákem......takže fotoreportáž začíná....

Začala  nám úžasným večerem....odpočívající moře připravující se na další den,osamělé pláže, zapadající sluníčko nad ostrovem, mraky nad pevninou, vůně květin .....a my dva











18 komentářů:

  1. Evičko...úžasné záběry! Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Martí,když je co fotit, pak to jde úplně samo:-)))) Eva

      Vymazat
  2. Evi, nemám slov, KRÁSA!!! Chybí mi moře, nějak se po té dovolené nemohu vzpamatovat. Hezké prázdninové dny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, to ti věřím...mám to taky tak....ráno jsem se vrátila a hned bych jela zpět:-) Eva

      Vymazat
  3. Evi,krása:))),zase jsi mě vrátila do CHorvatska.máš cit pro foto.nádhera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu Šárko:-) Je tam krásně. E.

      Vymazat
  4. Tak vitaj doma!!! Evi, to sú ale prekrásné fotky...toľko odtieňov modrej farby!!! to se povedlo...more šumí a voní až k nám...:-) pa Ela
    ps: a kdy se stavíš povyprávět?????????????? těším se:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za uvítání...přijdu zase ráda:-) E.

      Vymazat
  5. Evi, nádhera .... překrásné fotky .... už se nemůžu dočkat ... my jedeme za deset dní, dneska jsem si to užila u tebe alespoň virtuálně ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, hned bych jela s tebou. A kam to bude? Eva

      Vymazat
  6. Evi, vítej! Je tu o prázdninách nějak pusto... Těším se na zbytek reportáže, mám Chorvatsko moc ráda. A někdy se mi dokonce zdá, že by mohlo platit: všude dobře, tak co doma. Aspoň o prázdninách. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:-).....už se pomalu aklimatizuju,ale jde to nějak stěží:-()...ale nic jiného mi nezbývá-peru, odsoluju, vybaluju.Nějaké další fotečky určitě připravím.Měj se hezky. Eva

      Vymazat
  7. Nádherné,opravdu krásné fotky.Moře muselo být úžasné :)
    Při těchto fotkách se mi úplně stýská po mořském večerním větříku.Snad k nějakému taky brzy vycestuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když někdo hodně chce, pak to určitě jde:-)))) ..tak ať se to podaří a díky za návštěvu a milý komentář. Eva

      Vymazat
  8. Fotky moc krásné.... moře, pláže nádherné.... Vzpomínám si Evi moc dobře :-) Těším se na setkání :-) Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to se zapomenout nedá:-)...přijdu ráda. Eva

      Vymazat