neděle 28. července 2013

Nedělní

V tropických dnech přijde vhod  lehký oběd. U nás byla dneska ryba a bramborový salát z  řeckých ostrovů:




Ingredience: vařené brambory, 3 sterilované okurky, 2 syrové  mrkve, bílý jogurt, 2 stroužky česneku, 2 lžičky olivového oleje, sůl, pepř.

Manželovi vedro nevadí, tak vyjel na cyklistický výlet .Cestou narazil na špendlíky a na makovice.



Za  odměnu jsem mu upekla sladkou pochoutku. Recept bude v dalším příspěvku.


Mně vedro vadí, já se věnovala sama sobě.






Knížku doporučuji nejen  turistkám cestujícím do Chorvatska.
Jednoduché letní čtení.

Příběh lásky mezi Češkou a Chorvatem, proložený skvělými recepty ze slunné Dalmácie.
Lovestory mezi Češkou, která neumí vařit, a Chorvatem, který je naopak králem plotny, a kromě nenadálé pohromy je spojí především láska k moři.

Hezký nedělní večer.

4 komentáře:

  1. Ahoj Evi...
    tak to je manžel borec, že si vyjel na kole. Já chodím běhat, ale až pozdě večer. Nevím, jestli dneska vyběhnu...stále je 37°C...☺☺☺, pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí a já dokážu tak běžet jen pod sprchu a zpět:-))..pa Eva

      Vymazat
  2. Pane jo, na kole, to je vážně dobrej:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, zas ho tady tak nechvalte:-) Blázen to je:-))...vedro přímo miluje:-)

      Vymazat