středa 24. července 2013

Vzpomínky na moře

Celý rok se těším na moře.

Nikdy nemůžu od něj odjet bez mušliček,kamínků, dřevíček,sklíček....čím se návrat domů blíží, tím více sbírám:)
Část rozdám kamarádkám, se zbytkem přemýšlím, co s ním.
Letos mě napadl mušličkový věneček.
Jedna mušlička posloužila jako dekorace ve starém rámečku.
Kamínky  se odráží v zrcadle.








10 komentářů:

  1. Evi, krásně uchované vzpomínky:-) Já se taky těším na moře, pořád....snad to letos vyjde aspoň v září.
    Naštěstí je tady tak úžasné počasí, že si to moře můžeme přimyslet:))tak pa a krásný den ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani a kam plánuješ cestu?...i u nás je teploučko:-) Eva

      Vymazat
  2. pěkné kamínky ty si taky vozím,ale je toho vždy do plné bedny a těch rostlin co vozím a ony se mi stejně neujmou :))) krásný horký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I my vozíme kytičky:-))) letní den i tobě. Eva

      Vymazat
  3. Evi, mušlička ve starém rámečku je dokonalá. Taky si od moře vozím plnou tašku mušlí. Je to hezká vzpomínka, ke které se vracím i v zimě. Hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni ,já je mám taky celý rok na očích:-)))...a vzpomínám a vzpomínám:-))) horké dny i tobě:-)))

      Vymazat
  4. ... i já jsme taková sběratelka :o) Věneček je moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, krása ..... mám to taky tak .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme my učitelky:-)))) všechno se nám hodí,viď?

      Vymazat