čtvrtek 11. července 2013

pokračování z cest

fotoreportáž č. 2

Další den nás čekalo slunečné ráno.......ač jsem spavec, u moře ráda vstávám.......mám ráda prázdné pláže,  šumění mořských vln, vychutnávám si samotu a ticho.....rozjímám a sním:-)











18 komentářů:

  1. Krása! Mně stačí podívat se na ty fotky a už sním taky...

    OdpovědětVymazat
  2. :-)...díky za návštěvu a milý komentář...taky jsem ještě nevstoupila do reality. Doufám,že mi to snění dlouho vydrží. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, jedna fotka krásnější než druhá. Muselo tam být nádherně. Kde přesně jste byli? My se chystáme asi za 10 dnů a už pomaličku balím. S dětmi je trochu náročnější, méně romantiky, více adrenalinu,:D ale i tak si to hodlám pořádně užít. Pěkné léto.Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Andrejko, že s dětmi to má jiné (ale neopakovatelné) kouzlo. Byli jsme ve Staré Bašce na Krku. Eva

      Vymazat
    2. Tam jsme si loni zajeli lodí. Bylo to úžasný. Krásné koupání i promenáda. Já to zatím jinak než s dětmi neumím, takže pro mě to kouzlo mít musí.:-) Nedokázala bych odjet a nemít je s sebou. Třeba časem z toho vyrostu.
      A.

      Vymazat
    3. Andrejko, mně už to moje dítě dávno odrostlo,takže já už to umím:-)))

      Vymazat
  4. úžasné fotky!Také mám Chorvatsko moc ráda.Krásné léto ...Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu,potěšila jste mě. Eva

      Vymazat
  5. Nádhera, na tie fotky sa dá pozerať stále dookola a neomrzí:-).......tá modrá farba,priezračná voda ách....pohladenie pre oko..vlastně taká liečivá terapia KRÁSOU!!..............pokračuj a teším sa na ďalšie! pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli,ty dokážeš vždycky potěšit:-)) díky moc.

      Vymazat
  6. Ach Evi, mně tak chybí moře... Krásné fotky, dnes jsem si asi podesáté prohlížela ty naše. Hned bych se tam vrátila. Papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a mně taky:-)....taky je "jedu" stále dokola:-))))

      Vymazat
  7. Evi, překrásné fotky i ty v předchozím příspěvku! Proč tady nemáme taky moře...ach jo...pa:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď Jani,taky bych ho brala. My suchozemci jsme stále nespokojení:-)papa Eva

      Vymazat
  8. Ahoj Evi,určitě jsi měla nádhernou dovolenou,fotky jsou krásné.Hned bych jela za sluníčkem.Tady už zase prší :-(.Pá Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, u nás sice neprší,ale i tak bych ráda dala zpátečku:-)

      Vymazat
  9. Evičko, krása ..... ta modrá barva moře je úžasná ...Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, máš pravdu:-)...chci zpáááttkyyy

      Vymazat