sobota 11. května 2013




Moje křeslo na lenošení dostalo nový veselý polštářek.


Májové obrázky od nás:



12 komentářů:

  1. Evi, krásné fotky! Příjemný víkend, i když nejspíš propršený! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě:-(( a sluníčko v nedohlednu..ale já myslím,že se všichni nějak zabavíme. Tak si to užij. Eva

      Vymazat
  2. Evičko, krásný koutek, úplně láká k posezení u kafíčka .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jsem ho Marki dopila:-) Hezký víkend. Eva

      Vymazat
  3. Tý jo, ty si krásně lenošíš:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas Ajko se mi to i povede. Křeslo je většinou už obsazené. Eva

      Vymazat
  4. Evi, moc hezké májové obrázky. Takový koutek si musím také vytvořit. Poslední fotka je moc krásná. Klidný večer! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, díky za návštěvu a za pochvalu-od tebe si ji obzvlášť cením:-)))Hezký večer i Tobě. Eva

      Vymazat
  5. Ten tác s lucernou je nádherný, hortenzie snad ještě nekvetou!? Ale je krásná:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, pravá umělá :-)))hortenzie. Na umělé kytky vůbec nejsem,ale tuhle jsem prostě musela mít:-) Díky za návštěvu. Eva

      Vymazat
  6. Evi, pekné fotky a ten bodkovaný polštářek sa mi páči :-) tak Ti želám krásné posezení s knížkou u kafíčka...pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Eli, vždyť mě znáš:-)))...lenoším moc ráda. Hezký večer. Eva

      Vymazat