sobota 25. května 2013

Crumble od Monči





Od rána prší:-(


Tak alespoň letní inspirace od Moniky.
Moni, je to výborný...díky za tip.

Recept : ZDE

A ještě jedno doporučení:
skvělé CD
LUDOVICO EINAUDI: IN A TIME LAPSE





6 komentářů:

  1. Jééé Evi, moc děkuji za reklamu ♥ Jsem ráda, že Ti crumble chutnal... muzika super! Hezkou neděli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl výborný:-)))...hezkou neděi i tobě. Eva

      Vymazat
  2. Evi děkuju za tip na dobrůtku :o)) Muziku si pustím :o) Měj se krásně Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí,díky za návštěvu...jsem v nějakém presu a vůbec nestíhám dávat příspěvky.Měj se taky krásně. Eva

      Vymazat
  3. Evi,jak ty to děláš,že ten blog tak pěkně stíháš? :-) Já jsem úplně nemožná.

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, právě teď vůbec nestíhám. Týden už jsem neměla čas na žádný příspěvek.Ale za měsíc máš prázdniny,tak se těším na tvé příspěvky. papa Eva

      Vymazat