sobota 4. května 2013

Košíčky z listového těsta


Dneska jsme byli na turistickém pochodu kolem našeho města s příhodným názvem Kapka a kapalo opravdu vydatně:-(

Odpoledne jsem se zahřívala s Ditou P..... její výsledek byl  bohužel  lepší než ten můj.





Jednoduchý a rychlý recept:

1 plát listového těsta se rozválí a nakrájí na 12 dílků. Vše se naskládá do vymazané formy na muffiny a upeče na 180 st.

Já  pocukrovala a ozdobila čokoládovým jogurtem a hroznovým vínem.
Dita P. doporučuje džem, šlehačku nebo zakysanou smetanu a ovoce


Na skleničky jsem našla inspiraci u Lucky:

skleničkové rámečky na fotky



18 komentářů:

  1. Evi, díky za tip na košíčky, vypadají krásně a rychle:) ... a zrovna mám doma tři balíčky listového těsta. pa a hezký večer!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou spíš "obludky" ...ale košíčky byly původní záměr:-))) je to rychlé a potom "co dům dal" :-)

      Vymazat
  2. Skleničkové rámečky :-) ..... vtipný a opravdu nevšední nápad, jak prohlížet milé fotečky :-) Super....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)....nápad se mi taky moc líbil.Využila jsem obrázky z tiskárny.

      Vymazat
  3. Evi koukám nato až ted večer a začíná mě honit mlsná--vypadá to velice chutně :o)
    Fotečky máš krásné a jsi všude kočka :o) Klárka mě fotila na zahrádce při práci abych si to prý mohla dát na blog --- ale při pohledu na ně jsem to vzdala :o))))A radši jsem si tam dala žabáka :o))Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, neboj,....taky dělám fotoselekci:-)..málokterou fotku lze zveřejnit-hihi.A momentky jsou ze všeho nejhorší.No co naděláme:)))...ale žabka je fakt pěkná a má výhodu,že je fotogenická:-))) Recept je strašně jednoduchý-vyzkoušej.Je to fakt rychlovka. E.

      Vymazat
  4. Evi, ďakujem za ochutnávku - košíčky křehoučké, jogurt lehký + čerstvé ovoce....no lahoda sama---- zmlaskli jsme to hned, jen se tak zaprášilo :-))
    a dekorace se mi moc líbí...to by som mohla taky zvládnout pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš za ty fotky:-)))....a už se těším na tvoje dekorování. Hezký večer. Eva

      Vymazat
  5. Evi, to vypadá úúúžasně, musím vyzkoušet. Já jsem dnes podle Dity P. upekla jahodové crumble. Zítra je mám na blogu... .-) Hezký večer. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším....bohužel nemám její kuchařku. Recept jsem našla v časopise Albert.Hezký večer I Tobě Moni. Eva

      Vymazat
  6. Evi, košíčky vypadají velmi jedle. Skleničkové rámečky jsou perfektní! Super dekorace. Hezkou neděli! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jedlé fakt jsou...už jsou fuč:-))) hezkou neděli i tobě. Eva

      Vymazat
  7. Zdravím Evi, tedy já si tu kuchařku asi koupím, to už je několikátý velmi jednoduchý recept na výbornou pochoutku...jéé a jsem ráda , že jsem Tě inspirovala se skleničkama :-) Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím,že to bude taky moje narozeninoé přání:-)) Hezký týden. Eva

      Vymazat
  8. Evi,
    parádní skleničky ..... děkuju za inspiraci na košíčky z list. těsta .... vypadají parádně .... já si tu kuchařku budu muset asi taky pořídit, už jsem z ní viděla na blozích tolik skvělých receptů, že asi neodolám .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Jak jsem psala Lucce,taky o ní uvažuji. Recepty jsou jednoduché a přitom tak úžasné. Hezký týden Markétko. Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Evi, děkuji za inspiraci, kuchařku od Dity P. mám a hrozně ráda z ní vařím a hlavně, mě jako nekuchařce se vždy všechno povede, což je úspěch :0))))...hezký den Ada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, to je taky jeden z důvodů proč ji mít:-))) Už se těším na ty narozky. Hezký den i tobě. Eva

      Vymazat