pátek 3. května 2013


Ve školním kabinetě jsem našla úžasný poklad.....40 let stará razítka ....a vůbec nikdo je nechtěl.  Přece jsem je tam nemohla nechat:-))

Včera večer jsem byla na  vernisáži v Salmovském paláci.Vřele doporučuji HOLANDSKÉ A BELGICKÉ MALÍŘSTVÍ 19.STOLETÍ. Dlouho jsem neviděla tak  krásnou výstavu obrazů. Budu upřímná: mám raději fotovernisáže, ale tady jsem byla unešená z obrazů...a nejenom já....a k tomu úžasné hradní pohledy.



















8 komentářů:

  1. Ahoj Evi...
    přesně taková razítka mám taky a taky ze kolního kabinetu ☺
    Jo...a moc ti to sluí, krásná barva vlasů ti sedí!!!
    Pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, díky :-))).....v kabinetech se toho najde,viď?Vzpomněla jsem si na svoje učitelské začátky, že jsem je kdysi používala....a pak jsem změnila školu a já odešla bez razítek.. a najednou jsem je našla. To bylo radosti-hihi:-))) hezký víkend. Eva

      Vymazat
  2. Ahoj Evi, stará razítka Ti závidím... Jinak děkuji za tip na výstavu, určitě se tam zajdu podívat. Vůbec o ní nevím a Holandské mistry mám ráda. A ty krásné pohledy na Hrad si nenechám ujít. Měj krásný víkend a moc Ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, děkuji:-).....a zajdi určitě. Hned jsem si na tebe při vernisáži vzpomněla.

      Vymazat
  3. Ahoj Evi, večerná Praha má svoje kúzlo... krásné zábery si nafotila...........a díky za zaujímavý tip na výstavu... je dovod navštíviť Prahu...ale /musím prehovoriť nenápadne manžela/:-) pa a hezký víkend Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli, myslím,že máš na to dost dlouhou dobu:-)))...nalákej ho na fotografování. E.

      Vymazat
  4. Evi,
    ty se ale máš,.... v kabinetech se někdy najdou úžasné poklady ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, tam je věcí.....jen najít čas, správnou náladu... a pak to tam pořádně prošmejdit:-) E.

      Vymazat