pondělí 20. května 2013



Milý dárek na přivítanou od mého manžela.
Udělal mi radost.

Ze školy v přírodě jsem přijela plná energie:-)) Hned odpoledne jsem vyrazila na DEN DOLNÍHO POVLTAVÍ.

Součástí byla módní přehlídka:







10 komentářů:

  1. Tak to je Aleno pravda. Mám to taky tak:-))......hezký den. E.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, ty máš tak pozorného manžela :-)Je to krásný. Měj se moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy Moni ano....prý se na mě dokonce i těšil-hihi:-))) E.

      Vymazat
  3. To je pozorný manžel, takové kytky mám nejraději. A dodatečně gratuluji k blogovému výročí, jsem ráda, že se s námi dělíš o "svůj svět". Je moc prima! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji.....taky to mám tak:-)) čím je kytka jednodušší,tím se mi víc líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy Evi máš moc hodného manžela :o) Den jsi si opravdu krásně užila :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky vy ho teda chválíte:-))))...ale hodný na mě je. pa Eva

      Vymazat
  6. Evi, kytička vždycky potěší .... ta módní přehlídka musela být krásná ... ty modré šaty jsou úžasné ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má ráda "obyčejné" kytky:-)))....krásná barva,viď? Eva

      Vymazat