středa 8. května 2013

Polštářová neděle


Po dlouhé době jsem se dostala k nějakému tvoření.
Ušila jsem polštářky do ložnice:






Zbytek látky vyšel na polštářek do obýváku.
Ozdobila jsem ho výšivkou.
Padla na něj Toulavka, Objektiv a ještě nedělní pohádka:)




14 komentářů:

  1. Evi, krásný!!! A to je vyšívané v ruce nebo na stroji? Šikulka... a ať žije vyšívání a ruční práce. Mně to dělá ohromě dobře:) krásný den pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani v ruce....ještě teď mám rozpíchané prsty:-)))...ruční práce jsou dobrý relax....ale vyšívání mě zrovna moc neba:-) Hezké volno.Eva

      Vymazat
  2. Evi, moc hezky napad. Polstarek ma hnd vetsi smrnc, i kdyz latka uz je hezka sama o sobe. Preju prijemny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, látka tradičně ikeácká. Ještě ji mají v obrácené kombinaci.Hezký den i Tobě a díky za milou návštěvu. Eva

      Vymazat
  3. Ahoj Evi, vankúšiky sú moc pekné, látka sama o sebe krásná a Ty to ešte vylepšíš výšivkou! :-) ...dobrý nápad! uži si voľný deň pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli, ještě mi něco zbylo,tak už se mi v hlavě rodí další plán. Hezký den i tobě. Eva

      Vymazat
  4. Evi, jsou nádherné .... moc se ti povedly .... ta výšivka je krásná .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marki...taky jsem u toho trpěla, už jsem jehle nějak odvykla:-)) Hezkou volnou středu. Eva

      Vymazat
  5. Evi jsou úžasní :o) vypadají skvěle.Už se také chystám vyšívat postahovala jsem si tolik předloh ale nějak se k tomu nemůžu dokopat :o))) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi nějak Marti chybí čas.A k vyšívání se musím hodně přemlouvat. Moje oblíbená činnost to rozhodně není. Eva

      Vymazat
  6. Evi, krásné polštáře! Výšivka se povedla! Hezký večer! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-)))..hezký večer i tobě. Eva

      Vymazat
  7. Evi, ty jsou krásné, moc se mi líbí odstín polštářku. Krása! Jsi šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Moni:-) hezký víkend. Eva

      Vymazat