neděle 12. května 2013

Dvoustý příspěvek

Celý rok jsem chodila na virtuální návštěvy na ostatní blogy.

Neustále jsem  rozmýšlela o založení toho svého.

Vést si svůj deník v této formě mě  totiž docela lákalo.

Ale v hlavě mi  vrtal červíček pochybností...co když nebudu mít o čem psát???

A přesvědčila jsem se, že je toho v životě tolik  (stále se něco děje) a že psát se dá téměř o všem.

A když mám " lenivou", tak mě to motivuje a vyburcuje k tomu, abych zase něco dělala.


A tak  dvoustý příspěvek je tu:-))

Můžu si popřát sama sobě, že jsem vydržela...a zatím mě to moc baví:-)


Včerejší den u nás ... aneb den jako každý jiný.

zdravá svačinka (plavková sezóna se blíží)





kytička z podvečerní vycházky



večer  s vašimi blogy


                                             rychlá večeře


Placičky z čínských nudlí
uvařené čínské nudle
strouhaný sýr
vejce
sůl,pepř
grilovací koření
trochu strouhanky
petrželka
Vše promíchat, udělat placičky, osmažit na olivovém oleji.
K tomu zeleninový salát a vínko.

22 komentářů:

  1. Jůůů, ty jsi zrovna u mě .... to mě moc těší .....Evičko, gratuluju k dvoustému příspěvku .... jsem ráda, že jsem tvůj blog objevila,.... chodím k tobě moc ráda, právě proto, že je tvůj blog o životě, o tobě, o tom co děláš i o tvém krásném bydlení .... Marki

    PS: Ty placičky vypadají zajímavě, děkuju moc za recept.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Markétko, byla jsem zrovna u tebe a chodím tam pravidelně.Díky za virtuální přátelství. Pa Eva

      Vymazat
  2. Evi, také ti moc gratuluji, a připojuji se k Marki, mám moc ráda tvůj blog, jeho prostřednictvím tebe a jsem ráda, že bloguješ!!A máš pravdu,také jsem měla strach o čem pořád psát, ale je pořád o čem:) Placičky také vyzkouším mám ráda rychlovky k vínečku:) Tak si krásně užij dnešní den pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc díky, krásně jsi to napsala.Myslím,že i já to mám ve vztahu k Tobě přesně tak:-)))Chodím k tobě na "pokec" strašně ráda. Hezký týden. Eva

      Vymazat
  3. Evi, gratuluji k dvoustovce! Recept vyzkouším, vypadá zajímavě. Hezkou neděli! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adriano, velké díky:-) hezký týden. Eva

      Vymazat
  4. Přidávám se ke gratulacím ... pěkný a příjemný blog jste vytvořila ... moc ráda k vám chodím a nahlížím do vašeho přívětivého světa ... děkuji a přeji příjemnou neděli Mara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maro,díky moc. I já jsem vaší pravidelnou "nahlížečkou"-sleduji, co je nového u vás. Hezký týden. Eva

      Vymazat
  5. Evi ono je pořád o čem psát:-)))
    A u Tebe je vždycky něco zajímavého ♥
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, díky:-))...doufám,že mi to ještě vydrží. Tůj blog se mi taky líbí a obdivuji ty parádně dlouhé fotoreportáže:-))) Hezký týden. Eva

      Vymazat
  6. Ahoj Evi....
    gratuluji ke dvoustému příspěvku.
    Recept na placičky se mi moc líbí, takže ho někdy určitě vyzkouším.
    Měj se fajn, Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, díky moc:-)
      Vyzkoušej, stojí za to:-) Hezký týden. Eva

      Vymazat
  7. Evi, tak to GRATULUJU !!! to je číslo, to se nezdá. Moc ráda k Tobě nakukuju, těším se na krásné fotky, na inspiraci, nápady..........nech sa Ti stále darí! :-) pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli díky....a mohla bych tě inspirovat k založení svého blogu,viď?Taky bych ráda k tobě chodila:-))) Eva

      Vymazat
  8. Evi velká gratulace ode mě.Ráda k tobě chodím,taky jsem měla pocit,že nebudu vědět o čem psát,a je fakt,že se vždycky něco najde.U tebe se mi moc líbí,těším se na další tvoje příspěvky.pá Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková poklona:-))))...Ivet,díky moc.Taky chodím k tobě moc ráda. pa Eva

      Vymazat
  9. Musím se smát, nakouknu sem a také dvoustovka to je náhoda:) Tak gratuluju a přeju spoustu inspirace do další stovky. Jinak bydlíme na kraji Kralup v Minicích, ted sem projížděla zpětně Tvůj blog a vidím známá místa. Do Olovnice na výstavy jezdím moc ráda:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za návštěvu. Bydlím v O.V. Hezký týden. Eva

      Vymazat
  10. Evi, připojuji se k dalším gratulantům, moc ráda k Tobě chodím a vždy mne něčím inspiruješ a překvapíš. Dnes super recept na placičky... určitě vyzkouším. Přeji Ti, ať Tvůj blog je pro všechny velkou inspirací a jsem ráda, že jsem Tě mohla (zatím jen virtuálně) poznat. Mnoho štěstí :-) Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, díky moc....i tvůj blog patří mezi mé nej,nej:-)))....hezké dny.Jsem s dětmi na škole v přírodě. Eva

      Vymazat
  11. Evi i já se připojuju ke gratulantům a jsem moc ráda že jsem Tě mohla poznat :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, díky moc....je to oboustranné:))) Eva

      Vymazat