úterý 22. ledna 2013




Zimní pletený polštářek.

Dárek k svátku od mamky:-)

10 komentářů:

  1. Evi dostala jsi od maminky krásný dárek :o)Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to dáreček tak trochu na zakázku. Bohužel mamky zručnost jsem moc nepodědila:-( Eva

      Vymazat
  2. Ahoj Evi, hmmmm......tak už viem, po kom máš toho tvorivého ducha:-)) !!! Polštářek=vankúšik je elegantný a copánky mu svedčia:-)) pa Ela

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,teď mi došlo, že jsem ti 24.12. nepopřála k svátku... Tak opožděně všechno nejlepší a polštářek je moc hezký. Hodil by se mi do mého černobílého interiéru :) Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přání se počítá:-)))...díky.Eva

      Vymazat
  4. já jsem fakt nějaká zabržděná, tolik novinek u vás:-))) krásný dáreček a ještě ladí to je paráda... moc hezké to máte a mamka je šikulka:-))) krásný večer Mara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) Maro, já myslím,že u vás se taky něco najde. Eva:-)

      Vymazat