pátek 25. ledna 2013

recyklace






Hyacint dostal nový kabátek z plechovky od ananasu a ze sekáčového trička.

8 komentářů:

  1. Evi, pěkný kabátek:-) já musela svůj hyacint přenést na verandu, nějak příliš se rozvoněl a rodina hoódně protestovala...měj se krásně pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, já musím taky s vůní opatrně.Tenhle hyacint jsem si přivezla z daleka,cestou asi trochu namrzl,tak to nebude s tou vůní tak hrozné:-) Hezký víkend. Eva

      Vymazat
  2. Evi, krásná recyklace... kabátek mu moc sluší, je to dobrý nápad :) Hezký víkend! Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni,díky za milá slova....nápady za pár kaček mi stejně přijdou jako nejlepší:-))) Hezký víkend. Eva

      Vymazat
    2. Přesně tak, taky se snažím udělat z ničeho něco...

      Vymazat
    3. ...a vždycky přijdeš na něco moc úžasného:-)))...tak se těším na další nápady.

      Vymazat
  3. Evi...krásný kabátek pro hyacint a super nápad.Mě právě dneska rozkvetl bílý a tak se na něj stále chodím dívat...je nádherný.
    Pohodový nový týden...Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, mám taky bílý a doufám,že mi ještě pár dnů vydrží. Pohodu i tobě. Eva

      Vymazat