úterý 8. ledna 2013

ohlédnutí za rokem 2012








Co mi přinesl?
Konečně jsem se odhodlala založit si svůj blog a teď jsem ráda, že tu mohu být s vámi.

Jsem už ve věku, kdy se můžu věnovat sama sobě.....a tak jsem se pěkně rozmazlovala:-)

V horoskopu na rok 2013 jsem se dočetla,že jsem po loňském roce v dobré formě a tak můžu své možnosti a svoji svobodu a samostatnost ještě více rozvinout...těším se...

10 komentářů:

  1. Evi, to se teda máš, věnovat se jenom sama sobě :-)) ale přeji ti to, snad se také dočkám....tak ať se pěkně rozvíjíš!!!! pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Synovi je Jani zítra 27,tak už mám nárok:-))))....ale kdo se chce hýčkat, udělá si čas v každém věku:-))))papa Eva

      Vymazat
  2. Evi, tak to zni uzasne. Ja bych se taky rada venovala vice sobe, ale nekdy mi to nedovoluji deti, jindy prace a pak taky obcas ma lenost :o) Preji Ti krasny rok 2013!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, já to taky zas tak moc nepřeháním. Někdy se "namlsám" a pak taky dlouho nic:-)))...mě většinou přemůže taky lenost. Prostě tělo si řekne...Eva

      Vymazat
  3. Evi, hezky si to napsala... Přeji Ti, ať se vše vyplní. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni,mně by stačilo,aby zdraví sloužilo:-))))...a pak přijde vše ostatní. Eva

      Vymazat
  4. To je krásné ohlédnutí..... to já radši zavírám oči:-))) A jak ten letošní rok začal, nechám je radši zavřené:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavu vzhůru....:-))))a oči otevřít!!!Hihi..Eva

      Vymazat
  5. Evi, od nového roku jsem šla do sebe a dala si "hloupé předsevzetí", že do léta zhubnu pět kilo,...... omezím sladké a budu více sportovat .... už mě bolí celé tělo, tajně chodím uždibovat čokoládu a nejvíc ze všech se mi líbí tvoje fotka z června ..... už teď mám nutkavý pocit, že to asi nedám ..... chi, chi ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko...i ta čokoládička je o rozmazlování:-)))....já ujíždím na hořké...a už mám jeden Lindt taky v sobě-hihi:-))) Eva

      Vymazat