neděle 27. ledna 2013

Poslední lednová neděle

Pekla jsem úžasný čokomrkvový dort.

Ještě, že ty blogy jsou..

Recept je k mání zde.

Jani,díky...hned  bylo po něm:-))...a opravdu se dává jen 30g mouky. Byla jsem líná:mrkev je nahrubo a oříšky též:)



Odpo mrazivá vycházka:





10 komentářů:

  1. Evičko ahoj .... i nás dneska sluníčko vytáhlo na procházku, bylo nádherně ..... s tím "mrkvovým koláčem" mi děláš chutě, asi se do něj taky co nejdříve pustím .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki,vyzkoušej...je dokonalý:-)) Eva

      Vymazat
  2. Jé Evi, to jsem ráda, že jsi ho vyzkoušela a že chutnal. Já jsem musela péct koláč na dva plechy:-),tak ho upeču až nás bude doma méně. Díky a měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,dělala jsem ho do kulaté formy-je pryč velice rychle:-) Eva

      Vymazat
  3. Díky za ochutnávku!..to bylo něco pro chuťové buňky...dobrota!!!Až seženu mrkvičku..hned vyskúšam:-) pa Ela

    OdpovědětVymazat
  4. ... na té vaší čapce můžu oči nechat ... moc krásná a vám to moc sekne:-)))a děkuji za receptík, vyzkouším, hned jak budu mít troubu ... krásné zasněžené pondělí ...Mara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Maro,díky.....zásadně nakupuji ve slevách:-)..tohle je zrovna jeden slevový kup starý 2 roky,ale čepička je stále jako nová....a dortík úžasný.Určitě vyzkoušejte. Hezký podvečer. Eva

      Vymazat
  5. Evi, asi také vyzkouším... vypadá lákavě... Přeji hezké pondělí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni-je skvělej:-)))...vřele doporučuji. Hezký podvečer. Eva

      Vymazat