neděle 20. ledna 2013

Před rokem a půl jsme předělali kuchyň.

Rok a půl jsem čekala na novou digestoř.
PŘÁNÍ se mi konečně vyplnilo.






10 komentářů:

  1. Evi, gratuluji, já sice digestoř mám, ale zase nemám pořádnou troubu, už o ní sním také dlouho...ale letos ji chci:-)) a máš to v kuchyni moc pěkné a ta tapeta je fakt super!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,díky za návštěvu:-)...ty ji nemáš pořádnou,ale já neměla žádnou:)...dočkáš se jako já. O to více potěší. Eva

      Vymazat
  2. Evičko .... že by opožděný dárek od Ježíška???? .... máš moc krásnou kuchyň .... ta tapeta je úžasná .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko.....sleva!!!!!..takže druhé Vánoce:)...díky za návštěvu.Eva

      Vymazat
  3. Evi kuchyn máš celou krásnou--také toužím po nové ale ještě chvilenku si musím počkat....Měj se krásně.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,taky jsem čekala hodně dlouho. Sama jsem si ji navrhla a jsem moc spokojená. Vše chce svůj čas:)))) hezký týden. Eva

      Vymazat
  4. Ahoj Evi,
    kdo si počká-ten se dočká!...a stálo to za čekání - digestoř je krásná! pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli,díky za pochvalu a za dvě návštěvy-virtuální i tu skutečnou.Už se těším,až budu chodit do kuchyňky k tobě:-))) Eva

      Vymazat
  5. Evi, krásná kuchyň, ta tapeta jí sluší...Poslední fotka je moc krásná, útulná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni ,díky moc....ještě se musí postupně trochu doladit:-))) Eva

      Vymazat