úterý 15. ledna 2013

Inspiraci pro dnešní příspěvek jsem našla ve slevách v Bellarose.

Koupila  jsem si designovou pásku s motivy starých razítek.

http://www.bellarose.cz/search.php?hledany_vyraz=designov%C3%A9+p%C3%A1sky

První zkouška ......na svíčce:




Pokoušela jsem trochu štěstíčko ve vánoční fotografické soutěži Bella rose.....
....a vyšlo 3. místo:-))
Těším se na poukázku, budu utrácet:-)))
http://www.bellarose.cz/soutez/12-vanocni-fotograficka-soutez-o-poukazy/




10 komentářů:

  1. Evi, tak to gratuluji!!!, fotky jsou moc krásné, je vidět, že nový foťák ti svědčí:-))) pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,díky...milá slova vždy potěší:-))) pa Eva

      Vymazat
  2. Evi, gratuluji k vyhre - neni divu, ze jsi vyhrala, vsak je to taky moc hezka fotka. Preji hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katko, díky za návštěvu i za milý komentář.Byla to "nejrychlejší"fotka,kterou jsem kdy pořídila.Přečetla jsem si na netu soutěž, hned vyfotila, hned poslala...stále je co zdokonalovat:-) Hezký zasněžený den. Eva

      Vymazat
  3. Evi,no to je skvělé! Moc velká gratulace! Fotka je povedená! Designová páska se na svíčce taky krásně vyjímá. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni ,díky moc za milé okomentování. Páska je moje "poprvé" a docela se mi to zalíbilo. Eva

      Vymazat
  4. Ahoj Evi, tak sa zadarilo:-)) !...určitě potěší, že fotka vyhrála z velkého množstva ďalších....a bonus navyše-ďalšia radosť-odmena ! :-))
    Tá ozdobná páska je velmi pekná...a určite nájde uplatnenie na ďalších vecičkách....... zatím pa Ela
    ps: už teraz som zvedavá a teším sa na ďalšie nápady:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eli, jsem ráda,že ke mně chodíš na virtuální návštěvy. Vždy mě potěšíš:-)))) Eva

      Vymazat
  5. Jééé, Evi, tak to ti moc gratuluju !!!!!! Já jsem taky soutěžila, ale takové štěstí jsem neměla ..... washi pásky jsou úžasný vynález a na té svíčce vypadá nádherně ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki,díky...příště sedne štěstí třeba na tebe:-))) Eva

      Vymazat