pondělí 14. ledna 2013

Filcování

Pustila jsem se opět do filcování...nějak mě uklidňuje:-)

Připravuji si dekoraci na zimní zatiší.
Využiji slevové ozdobičky z Bellarose: 
http://www.bellarose.cz/dekorace/vanocni-ozdoba-nature/

http://www.bellarose.cz/dekorace/vanocni-ozdoba-animal/




10 komentářů:

  1. Ta kytička je pěkná..... mě filcování naštěstí nebere, tak se kochám u jiných:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko,tak pokud se zrovna nepíchnu do prstu,tak mi to nevadí:-)))Hezký zasněžený den. Eva

      Vymazat
  2. jemné a krásné:-))přeji příjemný relax:-))Mara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu i za pochvalu:-)))) Hezký den..Eva

      Vymazat
  3. Evi tapeta v kuchyni je krásná volba :o).Filcování jsem ještě nezkoušela i když mě to láká zatím ještě nebyl čas co všechno mám v plánu :o))) Tvé kytičky jsou ale nádherné.Měj se krásně.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,můj teprve asi třetí pokus....zatím jsem jehlu nezlomila:-)))Díky za návštěvu.Eva

      Vymazat
  4. Evi, taky mám některé činnosti uklidňovací :-)) jo a ta tapeta vypadá na šedé stěně hodně zajímavě...pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky za návštěvu a za milý komentář.Eva

      Vymazat
  5. Zajímavé, nikdy jsem o tom neslyšela, ale moc se mi to líbí... Také vyzkouším... Měj se fajn. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni jsem samouk a docela mě to baví:-))

      http://www.vytvarnetechniky.cz/filcovani/

      Vymazat