sobota 5. ledna 2013

hory

Po Silvestru jsme  si vyjeli na ještě vánočně vyladěné hory....









Po letech práce lyžařské instruktorky jsem po dlouhé době vytáhla na hory manžela.
A jak bylo? Pršelo, mlha byla....:-(
Pršelo ráno, pršelo přes den, pršelo v noci.....z kopců jsme se vraceli jako vodníci.
A když náhodou zrovna nepršelo,tak jsem samozřejmě neměla u sebe foťák.

Ale jinak bylo krásně....super upravené sjezdovky,málo lidí  a skvělá lyžovačka....a kdy se mi zase povede,že tři dny po sobě se mnou půjde manžel na horké maliny? :-)

Takže si vlastně vůbec na nic nestěžuji. Nádherné hory to byly.....

8 komentářů:

  1. Hory + lyžovačka + SNEH!!!! to bola paráda, buď za to rada......tu bolo PRŠAVO :-( ........ps: fotky pekné, ale málo:-)... nabudúce NEZAPOMÍNAT na fotoaparát,aby bol neustále v pohotovosti! pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já tentokrát lyžovala nebo se sušila:-))) Eva.....více fotek fakt tentokrát nemám.

      Vymazat
  2. Moc hezké fotky. Horké maliny jsem ještě neměla:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu.....nejlepší jsou s čokoládovou zmrzlinou-mňam. Eva:-)

      Vymazat
  3. Moc hezká fota :). Já jsem letos ještě nebyla na horách :( Měj se fajn. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni,díky za návštěvu.....raději bych brala nějaká sluníčková fota...ale i tak jsem si to tam užila:-)Eva

      Vymazat
  4. Evi, mě prozměnu vytáhl na "lyže" manžel ... lyžovala jsem naposledy v druháku na střední, což je před .... dvaceti ..... musela jsem si to znovu přepočítat ..... fakt dvaceti letech .... to zní strašně .... tak jinak,..... naposledy v "patnácti" ... to zní líp ....chi, chi ..... myslela jsem si, že už to nebudu umět .... manžel tvrdil, že se to nedá zapomenout, ale to mi tvrdil i u bruslí .... a u těch to jde .... tak jsem se fakt bála ... ale kupodivu to šlo a po pár jízdách, které byly prazvláštní jsem se rozjezdila a šlo to .... lyžování asi fakt čkověk nezapomene .... moc mě to bavilo a úžasně jsem si to užila ..... asi zase začnu lyžovat .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já lyžovačky miluju...zapomenout se nedá....jen se zdokonaluje:-)))..Určitě zase začni!!! Eva

      Vymazat