sobota 11. března 2017

Už se mi zase začalo stýskat po nějakém tvoření.
Jedno malé rychlé z včerejšího večera.......zaječice pro Lolinku. Zajíc od kamarádky , šatičky ode mne.

A zítra budeme mlsat....makronky s novými příchutěmi od Paula. 
Jsem zvědavá, jaké budou.




14 komentářů:

  1. Zajíček v růžových odstínech vypadá moc sladce. ...a ty makronky!!! Krásné zítřejší mlsání Evi. Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším na poobědové kafe :-)

      Vymazat
  2. Roztomilý zajacik ku krásnej malej slečne. Krasne fotky sa podarili. Rozmýšľala som, ako je možné že makrónky nevie upiecť každý dobrý cukrár?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty od Paula taky nepatří mezi moje nej .... Uvidíme, jaké budou tyhle.
      Nechutnají mi ty s delší trvanlivostí. Na svatbě jsme měli luxusní a pekla nám je slečna amatérka.

      Vymazat
  3. Cik cak nůžky..velký pomocník. Dobrou chuť přeji. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez nich si to neumím představit;)

      Vymazat
  4. Tvoření mám teď víc než dost, ale makronky, ty jsem ochutnala jenom jednou, mají hezké barvičky :-)) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už několikrát , ale ne všechny mi chutnaly. Tak jsem zvědavá , jaký požitek budu mít dneska :))

      Vymazat
  5. Krásný králíček..šatičky mu moc sluší! A makronky? Hned bych ochutnala! Měj krásný nový týden. Inka

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, máš krásně vyladěné fotky! Šatičky ladí s makronkami, nebo to je obráceně :o)?
    V každé případě je to sladké obojí!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný zajíček!:-)Krásné jarní dny přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji , momentálně jsem hodně vytížená a blog zanedbávám.

      Vymazat