neděle 26. března 2017

Fitness dort bez mouky a cukru....už ho znáte?

Jednoduchý, rychlý a chutný. 
Dala jsem dvě lžíce medu-málo !!!!!  (dejte více, já jsem musela polévat  hotový dort javorovým sirupem)
Posypala jsem lesním ovocem-kyselé !!!! (dejte ovoce sladší)
nebo si ho vylepšete kokosem, vanilkovým cukrem , rozinkami atd...
.....a pak si určitě pochutnáte jako my
Recept najdete zde: FITNESS DORT




14 komentářů:

  1. Ten se mi Evo líbí a je fajn, že si připsala na co si dát pozor :o)). Je krásný na řezu.
    Hezkou neděli.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě se musí trochu vyladit:)))

      Vymazat
  2. Dortík vypadá hezky jak v celku, tak i v řezu. Jen ochutnat. :O)
    Příjemnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jsem ho nepekla naposled:)
      Krásný nedělní večer. Eva

      Vymazat
  3. Já pojala pečení nezdravě...kringel. Měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem nikdy nedélala. Nejsem na velké pečení.
      Hezký týden. Eva

      Vymazat
  4. Evi tak žen vypadá fantastickY!y jsme tvarohový a zároveň čokoládovy,takže u nad bude mít určitě úspěch:-)U nad dnes po dlouhé době klasika- bábovka a už skoro neni;-)Krásný celý týden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už taky není nic :-)
      Hezký týden i tam u vás Eva

      Vymazat
  5. Už dlhšie pečiem bez múky, používam orechovú múčku, semiačka, vajíčka:-)
    Takto som si upravila Banánový chlebík od Dity:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, vypadá moc dobře. Už jsem jich pár jedla, ale sama jsem zatím žádný neupekla...
    Moc chválím i jarní výzdobu!
    A posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho pekla poprvé a jsem spokojena.

      Vymazat
  7. Evi, vypadá skvěle, díky za recept.
    Jana

    OdpovědětVymazat