čtvrtek 30. března 2017

Dekorace pro Lolinku... na hrací kolotoč..... ze zbytků látek ( mám jich stále dost).....poslední dobou mně všechno dlouho trvá...tuhle šitou prkotinu jsem měla rozdělanou 14 dní.... ale konečně hotovo.
Snad se bude líbit.





16 komentářů:

  1. Evi, kouzelné! A o té "rychlosti" ani nemluvím....
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Něžné mráčky Evo. Mám vyndaný šicí stroj již několik týdnů, potřebuji nějaké drobné opravy a ušít látkové úchyty na závěsy a nemohu se k tomu dokopat, až se stydím sama před sebou :o)).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Poslední dny mi také všechno nějak trvá.-)Moc hezké,něžné...mráčky se určitě líbit budou.Pohodový den.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že v tom nejsem sama:))

      Vymazat
  4. Lolinka bude mít na co kulit očička, bude se jí to líbit.
    Hezký den !
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Hanku z Podkrkonoší :)))

      Vymazat
  5. K postýlce s láskou tvořené, Loli bude spokojená. A čas, óóó i mě se tvoření vleče nebo ho odkládám či špatně organizuji čas, tak nějak :-)
    Měj se fajn. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych potřebovala dvojnásobný den:)

      Vymazat
  6. Evi, moc krásná dekorace, ty bambulky tomu dodaly takovou krásnou něžnost..úplně holčičí mráčky..Moc se ti povedly! Jinak já ti ale přeji nebe bez mráčků a pohodové dny. Inka

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, určitě bude .... vypadá to skvěle .... Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Obláčky se určitě budou líbit a hodí se k vybavení postýlky. Krásné.
    Přeji pohodový večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loli to má prostě vyšperkovaný :-)))

      Vymazat