sobota 4. března 2017


Jarní obměna šatníku a doplňků.

Mám ráda rychlé nákupy, přijde mi zbytečné trávit několikahodinový volný čas po obchodech. 
Po internetu moc nenakupuji. 
Potřebuji věci vidět, sáhnout si na ně a mít je na sobě.
Tentokrát se mi modro-šedo-hnědý nákup podařil za jedno odpoledne :-)

Obměňujete taky šatník? 
Jaké barvy vybíráte na letošní jaro?









14 komentářů:

  1. Tie topánky sú top!
    Potom taška, kabát, všetko pekné odtiene a materiály:-)
    Ja som si kúpila ,,len,, Pani mikinu od Luckylimit, lebo sa mi už vo februári zdalo, že stačí.
    Nosím skôr pléd. Nemôžem sa nabažiť svojho vlneno-hodvábneho-kohutia stopa:-)
    A kožené šnurovacie topánky a len mimoriadne odchádzam z domu do veľkého sveta:-)
    Si šik!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ty jsi zlatá:-)))....kabát to moc není, spíš takový svetr....u Lucky se mi taky líbí jedna mikina....dneska vyrážíme na námořnický ples, tak tady ladím oblečení.

      Vymazat
  2. Evi, krásné nákupy,původně jsem si myslela, že se jedná o botičky pro Lolinku:o)). Moc se mi líbí kabelka, ta je úžasná..Měj se moc krásně a jarním převlekům 3x hurá:o))! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) botky jsou pro mě.-)))Loli si bude muset ještě nějaký ten čas počkat.
      Hezký prázdninový víkend.

      Vymazat
  3. Evi také mám ráda rychlé nákupy, nejlépe když mi věc hnedka padne do oka a sedí, to je ideální stav. Boty už mám nové jarní také zakoupené, sháním kabelku a ráda bych nějaké nové sukně. Tvá kabelka se mi moc líbí. Kabátky a saka mám z loňska, tak nepotřebuji - neskutečně to zní, že nepotřebuji:o))).
    Krásné plesání.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám rychlých nákupů málo .... Poslední dobou mně do oka moc nic nepadá :-(
      Ples byl super, tančili jsme až do rána.

      Vymazat
  4. Evi, pěkné kousky, budeš šik. Já doplňuji. Ať se večer vydaří. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už musím měnit :)))
      Ples byl úžasný.

      Vymazat
  5. Taky jsem začala brýlemi :-)) Krásné nákupy. Hezkou neděli D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou na sluníčku nejdůležitější ;)

      Vymazat
  6. Evi, moc hezké kousky! Modrou nosím většinou až v létě, zatím jsem nakoupila pár bílých a smetanových vršků a zlato krémové mokasínky :o)
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to budeš mít taky vyladěné jaro :-)

      Vymazat