úterý 28. března 2017

Jak jsem hlídala ....... tu naši hodnou holku .....Loli je nabíječka energie.....vyčistím si hlavu, starosti jsou fuč...Lolinka je poklidná, ráda spinká, koketuje, hraje si, brouká si a taky si už pochutnává na zelenince. 
Její úsměv mám stále před očima.
 A mám ráda její miminkovskou vůni.

Tak už chápete, proč ji tak ráda hlídám????
Taky spolu výletujeme. Je to dobrá parťačka.
V sobotu jsme daly 7 kilometrovou kočárkovou  a sluníčkovou túru podél Vltavy a užily jsme si to.















22 komentářů:

  1. Loli je zlatíčko a věřím, že dokáže dodat potřebnou energii.
    Jak má krasně nazdobenou postýlku, tam se musí spinkat. :O)
    Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S postýlkou jsme se moc snažily :)

      Vymazat
  2. Chápeme:-))))
    A zavádzam si nové slovo ,,lolinkovať,,!
    Aj ja budem časom lolinkovať:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Na kočárkové túry vzpomínám moc ráda :-)) Loli je moc hezká. Krásné dny D.

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem milovala dlouhé procházky s kočárkem, dostala jsem se i do různých uliček ve městě, kam běžně nechodím :o). A na tu miminkovskou vůni moc ráda vzpomínám, nedá se ničím nahradit.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo člověk objeví nepoznané :)

      Vymazat
  5. Užívaj si zatiaľ oddych, kočárkovanie, pokiaľ sa dá, to keď je u nás 2,5 ročný vnúčik, večer sme unavení úplne celá rodina. Chodíme sa pozerať ako pekne spinká, to naše živé striebro. Evi, to sa teraz nesťažujem, len som si spomenula...... :-) Krásny deň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně si to dokážu představit. Mám tříletou neteř :)

      Vymazat
  6. Evi, to viš, že chápu a jak ti rozumím, nejkrásnější dobíjení baterek a s láskou. Hezký den měj. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, chápu!!! Takové nádherné, voňavé a milované hlídání ♥
    Měj krásné jarní dny Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Užíváme:) dneska jsme byly na kafíčku.

      Vymazat
  9. Evi, krásná je ta vaše Lolinka. Výlety s kočárkem musí být pro hrdou babičku ty nejlepší! Měj se krásně, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  10. tAKY MĚ BRZO ČEKÁ ROLE BABIČKOVSKÁ..uŽ SE NEMŮŽU DOČKAT...iLČA

    OdpovědětVymazat