pondělí 6. března 2017


Nezapomenutelný večer s cestovatelem, etnografem a spisovatelem panem Miroslavem Stinglem, který osobně poznal řadu domorodých kultur a je čestným náčelníkem indiánského kmene Kikapú (Kickapoo).
Během svých cest navštívil 151 zemí, umí 17 jazyků.....prostě velký obdiv....pan Stingl je úžasně vitální, vtipný a charismatický člověk.

Během besedování se podávalo i speciální indiánské menu.
JERKY-BILTONG-GRAVLAX
sušené bizoní maso, sušená vepřová panenka, nakládaný losos a pstruh duhový
RAJČATOVÁ POLÉVKA
rajčatová polévka s jablky, mátou peprnou a koprem
PEČENÝ BAŽANT, SEE-PIE
bažant pečený na ohni, nadívaný vinnými hrozny, podávaný s bizoním masem zapečeným v chlebovém těstě
SUCCOTASH
solené vepřové maso v kukuřici a fazolích
OVOCNÝ CHLÉB
kynutý chléb s vanilkou, sušenými borůvkami a makadamovými ořechy






















8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Musím souhlasit ;)bylo to zajímavé.

      Vymazat
  2. Evi, úžasný..nejen kulinářský zážitek..to by s mi moc líbilo..ale to už se pořád opakuju..měj se krásně. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště bude Kambodža ....jsem zvědavá na jejich kuchyni.

      Vymazat
  3. Evi v dobrém ti tyhle večery závidím, byla bych z nich nadšená, ale v našem okolí jsem nic podobného nenašla. Fakt super.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je objevila náhodou a jsem za to moc ráda. Učím zeměpis , tak se mi to hodí i pracovně. Eva

      Vymazat
  4. Evi, to jsi musela prožít večer plný zážitků.Určitě máš na co vzpomínat.
    Přeji ti pohodový víkend. Iva

    OdpovědětVymazat