pátek 24. března 2017

Dala jsem si dvoutýdenní blogovou přestávku.... vlastně ani nevím proč. 
Momentálně mám zase potřebu být tady s vámi.
Doma máme už malé Velikonoce....žádná jiná výzdoba nebude, protože s letošními svátky mám trochu jiné plány:-)

Jakou výzdobu chystáte vy?






24 komentářů:

  1. Evi, jednoduché, hezké a dostačující. Vánoce přezdobuji, na velikonoce zdobím jen tak trochu :-) Měj se krásně, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  2. Evičko, krásné jednoduché a moderní. Moc se mi tvoje výzdoba líbí.
    Hezký víkend.Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, však už jsi mi tu chyběla!Moc krásná výzdoba, ostatně jako u Tebe vždycky! Jednoduché, krásné a velmi vkusné! Měj se krásně! Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné jednoduché zdobeníčko :-D
    Já mám nachystané slepičky a tulipánky šiju ve velkém, v práci měli úspěch. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se líbí jednoduchost a vzdušnost. Krásný víkend D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U tebe se to už taky pěkně chystá :)))

      Vymazat
  6. Jednoduché, vkusné, elegantní.
    Hezký víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí ta puntíkatá vajíčka.V jednoduchosti je krása.U nás žádné velké zdobení také nebude.Hezký víkend:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké to máš, u nás zatím nic, jen finiš před výstavou, ale do svátků něco stihnu! Krásný víkend, Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Jednoduché, krásné, vkusné. Věneček z peří je luxusní.
    Krásnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, pírkový věneček už mám několik let a stále mě bere :))))Eva

      Vymazat
  10. Jeeee, mám uplně stejně vyzdobeno....Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakoupily jsme ve stejném obchodě :)

      Vymazat
  11. Evi, máš to už pekne pripravené, podľa tvojho príspevku dedukujem, že na Veľkú noc asi nebudeš doma. ja vyzdobim týždeň pred Veľkou nocou. Príjemný deň prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zitko, bingo:-) Musím si to užít:-))))

      Vymazat
  12. Evi, v jednoduchosti je krása. Kampak se chystáš? Měj hezký večer. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, brzo prozradím ( nechci to zakřiknout :)))))

      Vymazat