úterý 31. ledna 2017

Diářů, bloků a bločků není nikdy dost, hodí se na cokoli.
Jakmile mě něčím zaujmou, jsou moje.
Tyhle jsem nakoupila v posledních slevách.
 Moje sympatie si získala jejich barevnost i velikost.
Jsou takové "akorát".

Taky patříte mezi diářové sběratelky?



10 komentářů:

  1. Nemohu říct, že bych byla vyloženě sběratelka, ale občas mne nějaký malý zápisník či bloček zaujme také :o). A ty jsi nakoupila Evo moc hezké.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeji taky hezké nákupy ;-)

      Vymazat
  2. Evi, ulovila si moc krásné! Mám jich zásobu na dva života...
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Evi prekrásne diáre, ja nepoužívam nikdy, dakedy keď bola pevná linka tak na telefónne čísla, keď si potrebujem niečo napísať tak na šmírák. Keď sa mi zapáči nejaký, tak veľmi veľmi, tak kúpim pre niekoho ako darček, ale skôr sa len pokochám aké krásne, ale nekúpim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je rozdávám kamarádkám :-)

      Vymazat
  4. Mám jich několik a šetřím si je na napsání něčeho důležitého, jenom nevím, jestli to důležité přijde :-)) diářů a sešitů není nikdy dost. Krásný večer D.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, jsou moc krásné..Jinak pár jich také mám:o))..občas neodolám nějaké koupi..Měj se krásně Inka

    OdpovědětVymazat