čtvrtek 26. ledna 2017

Vyhozeno z kabinetu

.... úplně náhodou jsem se objevila tam, kde jsem neměla....
a zaslechla jsem....všechno vytrhat a vyhodit do kontejneru....drze jsem se zeptala, co že se vlastně vyhazuje?????....prý  staré nástěnné obrazy z kabinetu výtvarky.....to byl úprk.....skoro všechno poničené....jen v koutku se krčily poslední dva kusy......hned jsem je zabrala, zachránila jsem je za pět minut 12 :-).....už jsem je viděla viset u nás doma.... kolega nechápavě kroutil hlavou....prý k čemu????....ale vy mě určitě pochopíte, že jo????



32 komentářů:

  1. ..ja by som taký brala všetkymi desiatimi takže ťa chápem :-D je perfektný!!! Pekný večer Evi :-) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nechápala , jak to někdo může vyhodit.

      Vymazat
  2. Evi, naprosto dokonalé!!! Okamžitě jsem dostala chuť u nás ve škole všechno prohledat..Bohužel takový skvost tam asi nemáme! Krásný nadcházející víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, taky jsem netušila:-)
      Hezký víkend i tobě...u nás budou možná hory.

      Vymazat
  3. Evi,také té chapu!:-)Kolegové pro tohle pochopení mit nemohou;-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Chápu Tě. A byla jsi ve správný čas na správném místě, aspoň dva kousky zachráněné :-)) Jsou skvělé ... D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo..... A manžel říká , že si připadá jako ve škole :)))

      Vymazat
  5. Evi, já chápu a obdivuji tvou pohotovost a odhodlanost zachránit tak nádherné kousky :-) Jednala bych stejně a taky bych si je doma pověsila. A od manžela bych slyšela totéž :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všichni chlapi jsou si podobní :)))

      Vymazat
  6. Vidím kolegu..... :o), já chápu....
    Hezký víkend měj. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Fantastické a ten motív!!....za ostatnými sa chce človeku plakať...:-)
    Evi, na Teba čakali:-))))pa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyhodilo se jich strašně moc.., škoda.

      Vymazat
  8. Také bych Evo zachraňovala a divím se, že jsi byla jediná a ostatním to bylo jedno.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč? K čemu...časté otázky:-(

      Vymazat
  9. Páni, to je škody! Jestli něco opravdu neumím, tak věci vyhazovat.... super, že jsi to zachránila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě mám jeden....taky s písmem.

      Vymazat
  10. To je krásný, ještě že jste šla kolem...taky mám ráda takové poklady:) Janča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze školy jich mám už několik. Třeba staré rámy od obrazů.

      Vymazat
  11. Je super, že i věci, které se někomu zdají už nepoužitelné a na vyhození někomu ještě poslouží... :-) Je dobře, že jsi je zachránila! :-) Však se vám tam parádně hodí!

    OdpovědětVymazat
  12. Ježiš...to je nádhera, paráda. Já jsem takhle ukecala kolegu, aby mi věnoval parohy ☺
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak teda naprosto chápem...je suprový a hodí sa ...sme my ženy vynaliezavé:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem ho ukořistila.

      Vymazat
  14. Bože, taková škoda! Nádherný typografický plakát, musím ho ukázat našemu Adamovi, hodně se písmu věnuje...
    Je opravdu moc krásný!
    Evi, hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě mám jeden v zásobě:-)))

      Vymazat
  15. Evičko, jak může někdo vyhazovat takové skvosty. Krásná dekorace.
    Iva

    OdpovědětVymazat