úterý 10. ledna 2017

Nedělní

Mrazivý návrat domů...Nejvíc jsem se těšila na Lolinku......po týdnu mě přivítala pěkně vysmátá:-)) 


V neděli  už měla dva měsíce.
Stihli jsme oslavit  s dortem od krtka synovy 31. narozeniny.





Jak jste se měli o víkendu vy?

20 komentářů:

  1. Zlatunká, máte sa krásne a veselo:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, to jsou ty nejkrásnější chvíle....slavit narozeniny syna a radovat se z nádherné vnučky..navíc mít prima snachu...Lolinka je krásný malý smíšek..Měj se moc krásně! Já si asi po 10 letech " užívám" neschopenku..ach jo! Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, šťastné to dítko, čas letí mílovými kroky, s manželem jsme spolu dvacetsedm let, ale nijak neslavíme i vzhledem k nedávným svátkům a nejstarší syn už měl také letos narozeniny- dvacetšest a jako tradičně jsem mu udělala piškotový dort, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Má len 2 mesiace a taký krásny úsmev. Snáď sa smeje nahlas. Krásme miminko. Príjemný deň Evi.

    OdpovědětVymazat
  5. Není nad spokojené miminko :-) Je nádherná. Krásné dny, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loli bude pohodářka po tatínkovi :-)

      Vymazat
  6. Ráda věřím, že ses těšila, takový úsměv!
    Já si užívala vaření a pečení (synek přijel domů a je zkouškové), zimního lesa a dlouhých procházek...
    Evi, měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. To je ale nádherný úsměv!Krásné a milé přivítání.
    Pohodový i zbytek týdne přeji.-)

    OdpovědětVymazat
  8. Takové přivítání je nejkrásnější, viď. Měj se krásně. J.

    OdpovědětVymazat
  9. Evi to je ale krásný smíšek ♥

    OdpovědětVymazat