neděle 8. ledna 2017

Návrat ze zimního království....17 let jezdím jako lyžařská instruktorka....každý rok si říkám, jestli ještě mám podstupovat všechna rizika s tím spojená....čím jsem starší, tím si uvědomuji, co by se mohlo stát...a tak jsem se letos netěšila.... a zase se potvrdilo, že když se netěšíte, je všechno super...a tak to i bylo:-)...sníh padal celý týden, takový jsem dlouho nezažila...lyžovačka parádní, bylo mrazivo, málo lidí a děti hodné...poslouchaly na slovo....a zase se mi nechtělo zpět domů.

Týden se vydařil. Zažili jsme hodně legrace,  třeba s kozou Růženkou,která denně hlídala sjezdovku, byli jsme na bowlingu, na turistice, na běžkách, sjezdovali jsme od rána do večera.
A zítra tvrdá realita. Školní práce volá.







14 komentářů:

  1. Evi, moc ti to přeji! Když se podívám zpět na to, co jsem s dětmi dala... Nechápu a mrazí mě dodatečně...
    Přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk tu odpovědnost s cizími bere úplně jinak. Tak zase za rok...:-)

      Vymazat
  2. Evičko, takový lyžařský víkend musel být skvělý, obzvlášť když se tak vydařilo počasí a i dětičky byly šikovné a poslušné.. Lyžařské instruktory obdivuji, mě by na to asi chyběla trpělivost :). Když si zavzpomínám na své začátky s lyžováním, lituju mého taťku, který mě lyžovat učil... Také scény co já na svahu dělala... :) Hrůza.
    Je fajn, že sis na to nakonec užila, to je moc dobře! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl dokonce celý týden:-)...a moje lyžařské dětství bylo taky se scénami a brekotem.-)) Eva

      Vymazat
  3. Evi, to musel být relax pro duši i tělo!!! Měj se krásně Ivana.

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, koza a rampouchy bodujou :o)
    Měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, na horách bych čekala bernardýna, ale koza? Krásně jste si to užili, náš synek jede se školou příští týden, měj se hezky i v tvrdé realitě,
    Marcela

    OdpovědětVymazat