čtvrtek 2. února 2017

Několik let jsem věrná francouzské značce Yves Rocher.
Mají nejenom výbornou kosmetiku, 
ale i k nákupům  krásné dárky.
Ty z posledního letáku mi udělaly docela radost.




16 komentářů:

  1. Tuto kosmetiku mám také moc ráda.Krásné moc.
    Příjemný víkend přeje Věra.-)

    OdpovědětVymazat
  2. Darčeky prekrásne. Tie hodinky???

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, tyhle dárečky by mi také udělaly radost. Hodinky i náramek jsou moc pěkné a hezky ti zdobí ruku! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Další krásné věci, kterých není nikdy dost :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný dárek k nákupu! Měj hezký den,Ivana

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, samé skvosty, diáře také.... hezký večer měj. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. ...velmi elegantní, Evičko!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Hodinky samozrejme pekné, no mne sa páči tvoja ruka, máš mladú pokožku:-)

    OdpovědětVymazat