úterý 17. ledna 2017


Manžel patří mezi rybáře-mazáky....ale ještě nikdy nezkoušel chytání na dírkách. 
Znáte-neznáte?
Zimní rybolov čili chytání na dírkách je rybářskou disciplínou odvozenou od starobylého zimního rybaření pro obživu. Když udeří opravdové mrazy a většina rybářů jen smutně kouká z okna, praví srdcaři berou prut na dírky, vrták, návnady a něco na sezení  a vyráží do přírody.

Jeho první lov byl úspěšný (viz. foto)
Nedělní večeře byla vyřešena.

20 komentářů:

  1. Evi mám doma rybáře a tak znám🐟 ale já nikdy sama osobně nebyla 😃

    OdpovědětVymazat
  2. Super..Mám doma dva rybáře....Ilča

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,je vidět,že mas doma pravého lovce:-)Uživil by Vás i v mrazech;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, jako dítě jsem byla jedno na ledu s mým tátou.... To byl rybář.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Evi,to je úžasný...kdo připravoval krmivo?:o))..( teď jsem myslela pro ryby, ale kdo připravoval večeři by mě vlastně taky zajímalo:o))Měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krmivo i rybí večeři manžel :-) to je jeho parketa.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. To teda:-) ryby mu jdou moc dobře:)))))

      Vymazat
  7. Hmmm ☺ to jsou tedy věci. V rybaření se tedy nevyznám vůbec, ale gratuluji. Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja taky moc ne, zajímá mě vždycky jen výsledek :)))

      Vymazat
  8. Evi můj muž se chystá, že v "důchodu" bude opět rybařit - jsem na něj moc zvědavá a já bych to přivítala. Neustále vzpomíná jak jako kluk každý rok u babičky na prázdninách si koupil rybářský lístek a celé léto rybařil :o).
    Krásný úlovek, máš doma šikovného rybáře.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať jde do toho :))))Večeře byla výborná. Není nad čerstvé ryby.

      Vymazat
  9. Jako v Kanadě! A kdy si na to pořídí domeček na kolečkách, aby mu nebyla zima:-)?

    OdpovědětVymazat