sobota 28. ledna 2017

Zimní pohledy k zarámování
Užíváte si zimu nebo se už těšíte na jaro?
Co plánujete na nejbližší únorové dny dny?
My máme v plánu divadlo, ples, v práci zahraniční studenty , lenošení o jarních prázdninách...stohy časopisů a knih a chystám se i na nějaké pletení.



14 komentářů:

  1. Evi, fotka s jelenem je perfektní!!! Krásnou neděli :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ještě zimu a zatím to na jaro nevidím. Ať plány vyjdou :-) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I u nás je jaro v nedohlednu :-)

      Vymazat
  3. Těším se na jaro......prázdniny závidím :o)
    Hezkou neděli měj. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já myslela, že je máš taky :-)) nebo ne ?

      Vymazat
  4. Obe fotky sú nádherné...ten zajo je fakt v zime pekný!
    Krásna tapeta aj do interiéru:-)
    Mám radosť aké máš fajn plány:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Obrázky nádherné!Na jaro se moc těším.Raději moc neplánuji:-)Přeji at plány výjdou.Hezké dny...Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Momentálne je zima pekná už len na obrázkoch ...takže za mňa jar a hneď ! :-) Krásne prázdninové dni Evi ! Danka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se začínám těšit na jaro :-)

      Vymazat
  7. Letošní zima se mi Evi líbí, únor bude krátký - také nás čeká ples a to vesnický, ty mám ráda. No a jaro bude již za pár týdnů :o)).
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat